Puniki indik satua sane nyobyahang jagat Indonesia ring aab jagat sekadi mangkin. Jagat sane akeh madue pabinayan risajeroning kahuripannyane. Indonesia sampun prasida kaloktah olih makudang-kudang pabinayan kramane minakadi pabinayan Suku, Fisik, Agama, miwah sane siosan. Wawu, rikalaning Indonesia duk kajajah olih negara siosan, pabinayan nenten ja dados pikobet ring kahuripan para krama. Krama sareng sami dados asiki antuk nyatuang bayu, sabda, lan idep saking pasikian soang-soang mangda nyanggra kemerdekaan Indonesia. Nanging mangkin, akeh pisan pikobet-pikobet sane kawetuang madasar antuk pabinayan jadmane. Niki mawinan akeh manusa sane ngelah pangrasa nenten taen iwang, punika taler prasida ngawetuang parilaksana sane nenten becik ritatkala masawitran ring sosial masyarakat. Pabinayan Agama sane wenten puniki nenten sepatutnyane dados pikobet, duaning sujatinyane pabinayan punika cihna ciri khas, pabinayan punika cihna sekaya, lan pabinayan punika cihna pangrasa kumanyama braya madasar antuk Vasudhaiva Kutumbakam. Vasudhaiva Kutumbakam dados pengeling pikayun para kramane riantukan ngajahin iraga mangda uning ring kahuripan jagate puniki iraga sinamian dados nyama lan kulawarga. Yening imbangang becik kaon, pabinayan punika mejanten akehan sane becik ipun riantukan pabinayan punika prasida dados senjata iragane mangda ngamolihang persatuan lan karahayuan. Raris pamuputnyane, antuk cara punika pabinayan-pabinayan sane wenten prasida dados pangawit rasa sane nemu bagia manut ring Bhinneka Tunggal Ika.
Ini adalah cerita yang menceritakan kondisi Indonesia di zaman sekarang. Negara yang memiliki banyak perbedaan pada kehidupan masyarakatnya. Indonesia sangat terkenal dengan beragam perbedaan penduduknya, seperti perbedaan suku, fisik, agama, dan yang lainnya. Dahulu, ketika Indonesia dijajah oleh negara lain, perbedaan ini tidak pernah menjadi masalah bagi masyarakat. Melainkan, semua masyarakat saling bersatu menyatukan kekuatan, suara, dan pikiran masing-masing untuk meraih kemerdekaan Indonesia. Namun, saat ini banyak sekali permasalahan yang disebabkan oleh perbedaan di masyarakat. Hal ini menyebabkan banyak individu yang memiliki rasa selalu ingin benar yang tentu akan mengakibatkan munculnya perilaku yang tidak baik saat bersosialisasi di masyarakat. Perbedaan agama yang ada seharusnya tidak sepantasnya menjadi masalah, karena sesungguhnya perbedaan itu adalah ciri khas, perbedaan adalah kekayaan, dan perbedaan adalah simbol rasa bergotong royong dalam persatuan yang dilandasi dengan Vasudhaiva Kutumbakam. Vasudhaiva Kutumbakam menjadi cara alternatif bagi perspektif masyarakat untuk selalu ingat dan tahu bahwa dalam kehidupan ini sesungguhnya kita semua adalh saudara dan keluarga. Jika dibandingkan dampak positif negatifnya, perbedaan justru lebih banyak dampak positifnya karena perbedaan adalah senjata kita untuk mencapai persatuan, kesejahteraan, dan ketentraman.Sehingga, atas dasar inilah perbedaan-perbedaan yang ada dapat menjadi awal timbulnya suasana kedamaian sesuai dengan semboyan Bhinneka Tunggal Ika.
Enable comment auto-refresher
Dwik kadek
Permalink |
Shntaswrya
Permalink |
Meldi
Permalink |